- Saker siden sist styremøte:
Gjennomgang av hva som har vært håndtert siden forrige styremøte. - Generalforsamling 2018:
Generalforsamling 24.april 2018, frist for forslag 11.mars 2018. - Informasjon til beboere:
Blogg og deler ut informasjonsskriv på dørmattene når det er vesentlig informasjon. - Branninstruks:
Henge opp på oppslagstavlene beskrive av hva som bør gjøres i forbindelse med brann. - Beboerhenvendelse.
- Husordensregler:
Revisjon av husordensregler, første utkast til mer tidsriktig og tydeligere ordlyd. - Oppfølging renhold:
Vurdere former som kan gi alle beboere informasjon om når det vaskes, samt undersøke om renholder har kapasitet til å inkludere vindusvask og kjeller gulvvask, som ekstra aktivitet. - Oppfølging vaktmester:
Fortsette å informere om uteaktiviteter på blogg og finne en løsning for å holde søppelcontainer lokkene snøfrie. - Gjennomgang av risikopunkter Internkontroll:
Gjennomfører en inspeksjonsrunde i starten av året. - Trappeoppgangene:
Undersøke om vaktmester kan håndtere dette som en tilleggstjeneste. - Navnskilt på postkastene:
Bestiller navnskilter til alle postkasser og ringeklokker ved døra til hver husstand. - Avtale med Canal Digital:
Sammenfallende forståelse hos styret og Canal Digital, medfører økning på ca. 20,-kr. per husstand etter sommeren. - Søppel løsning, hvilke muligheter finnes:
Fortsetter å lufte ideen for de andre borettslagene. - Årlig rydding - Søppelcontainer:
Bestille felles container i april, undersøke muligheten for assistanse fra vaktmester. - Eventuelt:
Bad: Undersøker dato for når bad ble renovert, reparasjoner må utføres av beboere.
Informasjon for beboerne i Konnerudgata 16 oppgang A, B og C er flyttet til: https://www.konnerudgata16.no/
tirsdag 23. januar 2018
Fjerde styremøte ble gjennomført 23.januar 2018
Punktene som ble gjennomgått på styremøtet:
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar