tirsdag 23. januar 2018

Fjerde styremøte ble gjennomført 23.januar 2018

Punktene som ble gjennomgått på styremøtet:
  • Saker siden sist styremøte:
    Gjennomgang av hva som har vært håndtert siden forrige styremøte.
  • Generalforsamling 2018:
    Generalforsamling 24.april 2018, frist for forslag 11.mars 2018.
  • Informasjon til beboere:
    Blogg og deler ut informasjonsskriv på dørmattene når det er vesentlig informasjon.
  • Branninstruks:
    Henge opp på oppslagstavlene beskrive av hva som bør gjøres i forbindelse med brann.
  • Beboerhenvendelse.
  • Husordensregler:
    Revisjon av husordensregler, første utkast til mer tidsriktig og tydeligere ordlyd.
  • Oppfølging renhold:
    Vurdere former som kan gi alle beboere informasjon om når det vaskes, samt undersøke om renholder har kapasitet til å inkludere vindusvask og kjeller gulvvask, som ekstra aktivitet.
  • Oppfølging vaktmester:
    Fortsette å informere om uteaktiviteter på blogg og finne en løsning for å holde søppelcontainer lokkene snøfrie.
  • Gjennomgang av risikopunkter Internkontroll:
    Gjennomfører en inspeksjonsrunde i starten av året.
  • Trappeoppgangene:
    Undersøke om vaktmester kan håndtere dette som en tilleggstjeneste.
  • Navnskilt på postkastene:
    Bestiller navnskilter til alle postkasser og ringeklokker ved døra til hver husstand.
  • Avtale med Canal Digital:
    Sammenfallende forståelse hos styret og Canal Digital, medfører økning på ca. 20,-kr. per husstand etter sommeren.
  • Søppel løsning, hvilke muligheter finnes:
    Fortsetter å lufte ideen for de andre borettslagene.
  • Årlig rydding - Søppelcontainer:
    Bestille felles container i april, undersøke muligheten for assistanse fra vaktmester.
  • Eventuelt:
    Bad: Undersøker dato for når bad ble renovert, reparasjoner må utføres av beboere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar